Wednesday 20 July 2011

KAROK VS KAROKE

ok..dimulakan dgn kalam Bismillahirrahmannirrahim.....
hari yg indah yg bz kt opis dan harini mood ak ok je :) twink2 hehe

hurmm arini aku nk cite cket sal geram aku ngan makhluk2 allah yg telah diciptakan seindh2nye didunia ini..hehe dan bkn niat aku nk ngumpat @ mngata yg bukan2 bagai hape la eh... okeh meh stat cite,td ptg mase g toilet ade aku dgor suare ala2 cam org dok nyanyi la kan dan xsyak lg ak kenal ngn sore2 mreka dan yg paling pastinye bkn suare haiwan2 spt monyet blkg ostel ak tuh....hah kesahnye diorang ni (minah vs mamat) suke sgt la menyanyi a.k.a berkarok(bhs ganu) @ karoke (bhs melayu)nye...


ak pon xtau la diorg ni dua2 nk jd artis ke hape ke ntah la..tp yg pastinye setiap ptg ak blik keje ak jengah la kt kt food court sbb nk beli nasi dinner..haaaa dgn selamba badak airnye diorg dok karok brduet ngah nyanyi....kalo nyanyi mcm ziana ank pak zain ok gak nk tarik pnjg2 ni xbp nk sdp didegr la kan sumbang vs sumbing tuh xsoh la dok nyanyi yang oiii skit telinga ceq ni...adussss..

yg itu aku xkesah sgt la lantak la die mne tau kot2 la die ade mslah kn?? sape tau kot care die tenangkan pikiran gune care gitu..aku pon suke gak karok tp xde la sampai kt tmpt awam cam gtu..nt org igt ak sewel lak kn...yg ak xbape suke die nyanyi taim senja nk maghrib yang oiii..hurmmm ape nk buat kn..??tp ptut ke ak jerit dri tgkat 3 spy diorg insap??hehehehe
tenkiu kt pkcik google sbb bg pic yg come... :)

No comments:

Post a Comment